info@dibagroep.nl
0413 27 41 05
Volg ons op Facebook

Klanttevredenheid: Meten is Weten!

Gepubliceerd op 12 november 2014

Klanttevredenheid: Meten is Weten!

Onder het motto "Meten is Weten" is DIBA Groep een klanttevredenheidsonderzoek gestart.

In ons streven naar een optimale dienstverlening zijn wij zeer geïnteresseerd in hoe u onze samenwerking heeft ervaren. Uw ervaringen geven ons waardevolle aanknopingspunten om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Onder de deelnemers wordt een IPhone 6 verloot. Tot op heden is de enquête zeer goed ontvangen en zijn er veel participanten.

Hoe beoordeelt u DIBA Groep?

Vul ons enquêteformulier in (per mail toegezonden na ontvangst factuur) en maak kans op een IPhone 6!

De looptijd van het onderzoek loopt van 1 september tot 31 december 2014.